Chcesz żyć w Hogwarcie? – Oliwia Gawliczek

 

 Zawsze chciałam dostać list z Hogwartu, mimo że to oznaczałoby wyjazd z mojego rodzinnego domu. Wyobrażałam sobie jak wyglądałaby moja nauka na tamtejszej uczelni . Te zaklęcia, latanie na miotle, eliksiry i wszystkie te rzeczy, o których my – MUGOLE – możemy tylko pomarzyć.

Pewnie zastanawiacie się jak to wszystko się zaczęło? Szczerze mówiąc, sama nie wiem. Wydaję mi się, że Harry był ze mną od zawsze. Byłam tak zainteresowana i zafascynowana dalszym losem trójki przyjaciół, że przeszukałam wszystkie zasoby, do których miałam dostęp, aby uzyskać jakiekolwiek informacje na ich temat. Co więcej, szukając informacji oraz ciekawostek na temat mojego cenionego bohatera i jego przyjaciół odnalazłam stronę, na której można  wcielić się w ucznia Hogwartu. O określonych godzinach odbywały się  „zajęcia”, na których otrzymywało się oceny, nawet można było brać udział w walkach na zaklęcia, a za nie otrzymywać walutę. Oczywiście za walutę można było kupować zwierzątka, fasolki wszystkich smaków, lektury potrzebne do rozwinięcia swoich umiejętności itp…. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że straciłam zainteresowanie swoją prawdziwą szkołą. Na szczęście dla mnie, po niedługim czasie strona upadła i wróciłam do moich codziennych obowiązków, ale oczywiście nie zapomniałam o Potterze.

Źródło: http://hogwarts-school.forumpl.net/t28-szkola-magii-i-czarodziejstwa-w-hogwarcie
Źródło: http://hogwarts-school.forumpl.net/t28-szkola-magii-i-czarodziejstwa-w-hogwarcie

 

Wraz z nadejściem października oraz wzrostem popularności na nową książkę pod tytułem  „Harry Potter i przeklęte dziecko” rozmarzyłam się… Wyobrażałam sobie siebie jadącą King’s Cross’em (oczywiście z peronu 9 i 3/4)  do wielkiego zamczyska, gdzie w Wielkiej Sali nałożyliby na moją głową  Tiarę Przydziału, a po uczcie ruszyłabym ku komnatom mieszkalnym. Następnego dnia, po zajęciach, wraz z moimi znajomymi odwiedziłabym Hagrida, a jak wiadomo z nim nie da się nudzić. Dobra, muszę wrócić na Ziemię! W końcu jestem za stara na list do Hogwartu, ale niektórzy z Was jeszcze mogą czekać… 😀

 

 „Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności”.– Albus Dumbledore

 

A Wy jesteście fanami Harrego? Czekacie na list z Hogwartu? A może nie lubicie tego typu książek? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach!

Skomentuj

