Nowy rok – Nowe postanowienia

Początek roku jest zawsze dla Nas nowym początkiem, lepszym startem, a nawet pewną motywacją. Część z nas ma własne postanowienia noworoczne, plany, które postanawia spełnić. Dla każdego to początek z czystym kontem, jak otrzymanie drugiego życia, w którym możemy skorzystać z szans jakie wcześniej porzuciliśmy.

black_wallpaper-wallpaper-10523959

Nowy rok, nowa ja

Często nie zastanawiamy się nad tym, co możemy zmienić w naszym życiu. Nie myślimy o tym, że skoro kolejny rok, to może i następny krok do przodu. Żyjemy z dnia na dzień, ta sama praca, to samo otoczenie, codziennie to samo i tak bez końca. Nic się nie zmienia, nic się nie dzieje. Nie cofamy się ani nie gnamy dalej. Jeśli ten rok był dla Ciebie wyjątkowo ciężki, nie był najlepszy, nie wszystko poszło po Twojej myśli, to może warto usiąść, wziąć kartkę i spisać wszystkie rzeczy, które pragniesz zrobić, zmienić. Zabłyśnij w pracy! Zaproponuj jakieś rozwiązanie, zgłoś się do czegoś, włóż własną inicjatywę. Znajomi? Odezwij się do kogoś z kim dawno nie rozmawiałeś. Związek? Zróbcie coś szalonego. Zrób przemeblowanie w pokoju, kup chomika, daj na akcje charytatywną, kup sobie coś ładnego, a przede wszystkim spełniaj marzenia!. Nie siedź, nie czekaj, nie marudź! Nie mów, że znów będzie tak samo, że kolejny rok będzie do bani. Słowa mają moc, jak i czyny. Dlatego jeśli powiesz sobie „To mój rok” i stawisz czoła wszystkim przeciwnością losu, to uwierz, że wiele może się zmienić. Pamiętaj, że niemożliwe nie istnieje, a wszystko może się zdarzyć. Ten rok należy do Ciebie i wykorzystaj wszystkie możliwości by był jak najlepszy.

Moje plany i moje decyzje

Te dwanaście miesięcy były dla mnie ciężkim okresem i to poważnie ciężkim. Zaczęło się od zawodów po nieudaną pracę, która wymęczyła mnie psychicznie do takiego stopnia, że trafiłam na fotel u psychologa. Cały rok był dla mnie prawie, jak pasmo porażek. Byłam zwykłym wrakiem człowieka, który gasł w oczach. Miałam wrażenie, że moje życie gdzieś się zatrzymało, a ja nie jestem w stanie iść już dalej.  Było okropnie i dużo czasu zajęło mi , żeby się podnieść na równe nogi. Dziś już jest lepiej, może nie idealnie, ale zdecydowanie lepiej. Mocno wierzę w nowy rok oraz w to, że będzie inny, że to będzie mój czas. Wierzę w sukcesy, wierze w czekające mnie szczęście. Ruszam ponownie z portalem i mam nadzieję, że wystartujemy z przysłowiowego kopyta, że będziecie nas odwiedzać, czytać oraz pozostaniecie z nami. Liczę, że wysoko zdam egzaminy i będę z siebie zadowolona. Chciałabym, żebym w 2017 roku była bardziej pewna siebie, silniejsza i nie dała się złamać. Marzę o wydaniu książki, którą piszę na Wattpadzie i dążę w nowym roku do tego, by to się udało. Zaczynam styczeń z uśmiechem i nie ważne co się wydarzy, ale stawiam na to, że co ma być to będzie, a będzie dobrze. Wszystko może się spełnić, jeśli mocno w to uwierzę, jeśli sama ruszę się by tego dokonać. To będzie mój rok, rok sukcesów!

Teraz wszyscy bierzemy się w garść i krzyczymy głośno „ Rok 2017, moim rokiem!”. Pamiętajcie, że wszystko jest w waszych rękach i to wy decydujecie o tym, jak będzie i co będzie. Bądźcie szczęśliwy, walczcie o swoje!

Pochwalcie się w komentarzach noworocznymi postanowieniami Motywujmy się wzajemnie, by jak najlepiej wkroczyć w 2017

Lena Ciepielak

Skomentuj

